Úvod / Marketing / Reklama a marketing / Zajímavé reklamy 2/3
Zajímavé reklamy 2/3
- autor: Redakce
L´Oréal
Slogan „protože já za to stojím“, je starší, než si někteří lidé myslí. Vytvořen byl před více než čtyřiceti lety. Vztahoval se na reklamní kampaň, která ukazovala na nákup dražší barvy na vlasy, protože prostě „já za to stojím“. Za dobu své existence prošel slogan menšími úpravami a nyní ve svých reklamních kampaních. Momentálně například říká „protože Vy za to stojíte. Nevtíravá a dobře zapamatovatelná reklamní kampaň.
Maybelline
Značka Maybelline jen na trhu více než sto let. Za tu dobu sice nějaké výrazné reklamní kampaně neprodukuje, protože snad ani nemusí. Za svoji dobu existence si vytvořila vlastní image a představuje se svojí reklamní kampaní sloganem „Možná se tak narodila. Možné to Maybelline.“. značka je vůbec jedinečná v oblasti dekorativní kosmetiky, zejména pak řasenek. Zakladatel značky vyrobil vůbec první řasenku na světě.
UPOZORNĚNÍ
Články a informace zveřejněné na stránkách podnikatelska.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel podnikatelska.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - podnikatelska.cz.
Autor/zdroj fotografie: Pavel HanzalŠtítky: marketing
Náš tip
.