Úvod / Internet a IT / Ostatní / Zásady grafického designu 2/2
Zásady grafického designu 2/2
- autor: Redakce
Jasná identifikace značky
Pokud se jedná o vytváření firemní identity, jsou zásady grafického designu poměrně jasné. Ať už se jedná o leták, vizitku, nebo třeba hlavičku papíru, vždy by měla být jasná identifikace konkrétní značky. Celý design by tedy měl být vytvářen s ohledem na bohaté možnosti využití.
Snaha o kontrast
Černý text na bílém papíru se sice velmi dobře čte, ale z hlediska toho, aby zaujal, toho moc nezvládne. Proto je třeba myslet i na kvalitní kontrast, u kterého nejenom že nebude snížena samotná čitelnost, ale bude vhodnými barevnými kombinacemi podpořeno konkrétní sdělení – tedy ta nejdůležitější informace.
Dodržování moderních trendů
Grafický design je oborem jako každý jiný, který se pochopitelně neustále vyvíjí. Proto mezi jednu ze zásad patří to, že tvůrce grafiky by se měl neustále vzdělávat a měl by se neustále držet moderních trendů. Ideální je, pokud bude spíše lehce nadčasový.
Méně znamená více
Ne vždy je nutné zaplnit prostor grafikou úplně stoprocentně. Pokud je jedna ze známých zásad, tak je spojena s tím, že méně je někdy více. Právě onen prázdný prostor dnes není jakýkoliv problém zajímavě využít v prospěch toho, aby práce zaujala.
UPOZORNĚNÍ
Články a informace zveřejněné na stránkách podnikatelska.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel podnikatelska.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - podnikatelska.cz.
Autor/zdroj fotografie: Pavel HanzalNáš tip
.