Úvod / Internet a IT / Ostatní / Největší chyby při tvorbě popisků produktů eshopu - dokončení
Největší chyby při tvorbě popisků produktů eshopu - dokončení
- autor: Redakce
Špatný pravopis
Nemáte na zaplacení člověka, který by precizně vypracoval popisky, tudíž je vytváříte zcela sami nebo s pomocí své rodiny? Nemusí to dopadnout nejlépe, ani když ovládáte gramatiku, protože kontrolovat vlastní texty je nesnadné a vždy se něco přehlédne. Nejde jenom o gramatické chyby, ale také o překlepy. Zákazník si bude číst údaje, když uvidí, že zde máte hned několik překlepů a hrubek, může ho to odradit od nákupu.
Neuvedení klíčových slov v popiscích
Pokud máte napsané pěkné popisky v dostatečné délce, je to jenom dobře. Ovšem také byste se měli zaměřit na obsazení klíčových slov v popisku a v názvu. Jedná se o druh zboží nebo jeho název. Při správném naoptimalizování eshopu vás budou zákazníci lépe vyhledávat.
Neoriginalita napsaného
Nemáte čas se připravovat s popisky a nějaké prostě okopírujete? Jde o chybu! I kdybyste měli povolení a neporušili tedy tím autorská práva, myslete na to, že když bude mít několik eshopů stejné popisky, nabídne se zákazníkům hned několik možností, kde si objednat.
UPOZORNĚNÍ
Články a informace zveřejněné na stránkách podnikatelska.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel podnikatelska.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - podnikatelska.cz.
Autor/zdroj fotografie: Pavel HanzalNáš tip
.